Tendens: Bomber- jakke

#mycalvins

#mycalvins

 

Kender I det, når en item bliver så hyped, at man ikke kan undgå at støde på den alle vegne? Et perfekt eksempel er det klassiske Calvin Klein ”waistband” undertøjs-sæt. Her snakker vi virkelig om (ekstrem!) god markedsførelse.

For at få deres signatur 1980’er ”waistband” undertøjssæt tilbage i rampelyset, sendte Calvin Klein sættet ud til forskellige modeller, musikere og bloggere, og bad dem poste et selfie, hvor de bar det, med hash-tagget #mycalvins.
Men sættet er ikke kun forbeholdt de rige og berømte. Calvin Klein opfordrer nemlig alle til at være med i kampagnen, og bruge hashtagget til at vise lige nøjagtig deres sæt.
I skrivende stund ligger der 102.833 billeder på Instagram med hashtagget #mycalvins.
Sociale medier er en stor del af vores hverdag, og at markedsføre et produkt gennem dem er genialt! Calvin Klein har i hvert fald knækket koden.

Det kan godt være kampagnen blev søsat for noget tid siden, men der bliver ved med at ”poppe” billeder op, hvor der lige har sneget sig den klassiske Calvin Klein- kant med på billederne.

Personligt kan jeg godt forstå, hvorfor så mange har investeret i et sæt; Det er klassisk og lækkert, og per-fekt til en afslappende dag, hvor man stadig gerne vil føle sig en smule lækker.
Er du den heldige ejer af et sæt ”Godt for dig”, og til alle os andre tjaa.. det kunne være, at vi skulle se at få fingrene i et.
Glædelig søndag.
Kh. Mette

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv et svar

Skriv et svar

 

Næste indlæg

Tendens: Bomber- jakke